Emotie Code, een baanbrekende, effectieve behandeling

Los je geblokkeerde emoties snel en diepgaand op met de Emotie Code (Emotion Code)

Veel van het lijden wordt veroorzaakt door negatieve emotionele energieën die in jouw lichaam vast komen zitten
Wanneer je emoties zoals chronische stress, verdriet, boosheid en angst ervaart, dan verdwijnen deze krachtige emoties soms niet als vanzelf. Ze blijven in jouw lichaam achter.
Dr. Nelson, de ontwikkelaar van de Emotie Code (Emotion Code) therapie, stelt dat het percentage hiervan in sommige gevallen zelfs kan oplopen tot 50%. Dit kan resulteren in verminderde vitaliteit, vermoeidheid, pijn, depressie, angst of gewoon het onvermogen om een gelukkig leven te leiden. Hieronder een opsomming van omstandigheden die vaak geblokkeerde emoties tot gevolg hebben:

• verlies van een geliefd persoon
  • echtscheiding of relatieproblemen
  • financiële problemen
  • stress op je werk of thuis
  • miskraam
  • trauma
  • lichamelijke of geestelijke strijd
  • lichamelijk, geestelijk, emotioneel of seksueel misbruik
  • negatieve gedachten
  • langdurige stress
  • afwijzing
  • lichamelijke ziekten
  • minderwaardigheidsgevoelens
  • het niet los kunnen laten van gevoelens
  • verwaarlozing of in de steek worden gelaten

De Emotie Code is een nieuwe, eenvoudige behandelingsmethode waarmee ik deze geblokkeerde emoties bij jou eenvoudig kan opsporen en daarna snel en diepgaand kan verwijderen. Eenmaal verwijderd komen ze niet meer terug.

De schade die geblokkeerde emoties kunnen aanrichten

Geblokkeerde emoties kunnen ervoor zorgen dat je de verkeerde vooronderstellingen maakt, je buitensporig reageert op onschuldige opmerkingen, gedragingen van anderen verkeerd interpreteert en je relaties met anderen onder druk zet.
Erger nog, geblokkeerde emoties kunnen hardnekkige depressies, angsten en andere ongewenste gevoelens creeëren, die je niet kwijt lijkt te kunnen raken.
Deze geblokkeerde emoties kunnen je immuunsysteem verzwakken, de gezonde werking van organen en weefsels in je lichaam ondermijnen, pijn, vermoeidheid en ziekte veroorzaken.
Hoezeer je er ook onder lijdt, de energie van geblokkeerde emoties is onzichtbaar en zal onopgemerkt blijven voor de conventionele geneeskunde, ondanks dat deze emoties een grote rol kunnen spelen in het ontstaan van lichamelijke en geestelijke klachten.
Om problemen met je lichamelijke of geestelijke gezondheid aan te kunnen pakken moeten de onderliggende oorzaken worden aangepakt. Er zijn veel medicijnen die de symptomen van van lichamelijke of geestelijke aandoeningen kunnen verlichten of onderdrukken, maar ze pakken niet de oorzaak aan.
Zodra je er mee stopt, komen doorgaans de verschijnselen in alle hevigheid terug. Dat verklaart ook de verslaving van vele mensen aan antidepressiva en kalmerende medicijnen.
Het is dus van groot belang dat jouw geblokkeerde emoties worden geïdentificeerd en verwijderd, voordat ze nog meer schade kunnen aanrichten.
Dit kan nu op een snelle en grondige manier met de Emotie Code!

Geblokkeerde emoties en ziekte

Over het algemeen wordt aangenomen dat ziekten veroorzaakt worden door een onbalans in het lichaam. Geblokkeerde emoties zijn waarschijnlijk de meest voorkomende oorzaak van een onbalans in het lichaam, waardoor zij vrijwel zeker direct of indirect aan de basis liggen van bijna alle ziekten of aandoeningen.
Omdat geblokkeerde emoties een verstoring van het het energieveld van het lichaam veroorzaken én omdat ze onzichtbaar zijn, kunnen ze een heel scala aan gezondheidsklachten tot gevolg hebben, zonder dat ze geïdentificeerd kunnen worden, althans, in de conventionele geneeskunde.
De Emotie Code bevat een testprocedure die alle geblokkerde emoties snel kan opsporen.
Hieronder een lijst met een aantal ziekten/aandoeningen, waarbij geblokkeerde emoties de hoofdoorzaak óf een factor van belang kunnen zijn.

ADD/ADHD allergieën/intoleranties astma
buikklachten carpaal tunnel syndroom chronische vermoeidheid
colitis/darmontsteking depressie diabetes
duizeligheid dyslexie fibromyalgie
fobieën gewrichtsklachten heupklachten
hoofdpijn hypoglycemie hypothyreoidie
kanker knieklachten lage rugpijn
lupus migraine multiple sclerose
nachtmerries nekpijn obstipatie
paniekaanvallen Parkinsonisme prikkelbare darm (PDS)
rugklachten sinusitis ziekte van Chrohn

Behandeling met de Emotie Code

Bij de behandeling van jouw geblokkeerde emoties met de Emotie Code kijk ik op welke leeftijd deze zijn ontstaan en eventueel op welke plek zij in het lichaam vastzitten.
Het voor jezelf herkennen van de situatie die voor een blokkade heeft gezorgd is voldoende, je hoeft er niet over te praten als je dat niet wil.
Met een simpele handeling wordt vervolgens de emotie verwijderd, en kan naar een volgende vastzittende emotie worden gezocht.
Als je veel geblokkeerde emoties hebt, dan kan het zijn dat er meer dan een behandelsessie met de Emotie Code nodig is. Er kan in één behandeling niet een ongelimiteerd aantal geblokkeerde emoties worden verwijderd, meestal is het aantal beperkt tot drie tot vijf emoties per keer.
Overigens moet je er op bedacht zijn dat emoties nog een tijdje kunnen opwellen na de behandeling. Dit is normaal bij de Emotie Code, behoort bij het herstelproces en is van voorbijgaande aard.

Contra-indicatie

De Emotie Code is niet geschikt als therapie bij psychiatrische ziektebeelden.